Vykdomi

Įgyvendinami projektai:

Įgyvendinamas #ErasmusPlius KA2 strateginių partnerysčių projektas „Mišrus praktika grįstas mokymas: nuo besimokančiojo iki savininko“ (On-the-job Practical Blended Training: From Being a Learner to Being an Owner) Nr. 2020-1-LT01-KA202-078028.

Projekto tikslas – pritaikyti praktinio mokymo darbo vietoje metodiką individualizuotame suaugusiųjų mokyme pagal imitacinės įmonės (IB) veiklos modelį bei integruoti teorines ir praktines žinias profesinio mokymo programose, siekiant kad suaugusieji įgytų smulkaus, vidutinio ar individualaus verslo kūrimo įgūdžių bei gebėtų valdyti įmonės procesus.

Projekto intelektiniai rezultatai:

  • Metodinių priemonių rinkinys IB mokytojams, dirbantiems su mišriomis suaugusiųjų grupėmis;
  • Besimokančiojo gidas: nuo mokinio iki savininko;
  • Verslumo įgūdžių įsivertinimo komplektas.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis 2020-12-01 – 2022-09-30

Išsamiau čia: https://liba.lt/own/


Įgyvendinamas #ErasmusPlius KA2 strateginių partnerysčių projektas „Inovatyvus virtualus metodas, skatinantis ir palaikantis profesinio mokymo besimokančiųjų gerovę ir psichinę sveikatą“ (Innovative Web Approach for Advancing and Sustaining VET Learners’Wellbeing and Mental Health). Nr. 2020-1-LT01-KA202-078016

Projekto tikslai:

  • Suteikti profesinio mokymo mokyklų mokiniams, mokytojams ir bendruomenei išsamų supratimą apie veiksnius, darančius įtaką mokinių gerovei, plėtojant keturis gerovės komponentus;
  • Skatinti mokinius suvokti, tikrinti ir nuolat gerinti savo psichologinės, pažintinės, socialinės ir fizinės gerovės lygį, kuriant naują požiūrį į save ir savo įgūdžius, kurie galėtų padėti pagerinti jų savijautą ir psichinę sveikatą;
  • Stiprinti ir palaikyti mokinių gerovės įgūdžius kuriant virtualią iššūkiais paremtą mokymosi aplinką, siekiant skatinti mokinių gerovės praktiką mokykloje;
  • Praturtinti profesijos mokytojų pedagoginius metodus, susijusius su iššūkiais grįstu mokymusi ir gerovės skatinimu klasėje.

Projekto „StayWell“ rezultatai:

O1: Geros savijautos žemėlapis, leidžiantis suprasti veiksnius ir įgūdžius, skatinančius mokinio gerovę, formuojamas pagal 4 komponentus: psichologinę, pažintinę, socialinę ir fizinę gerovę.

O2: Sveikatos įgūdžių rinkinys, skatinantis mokinius galvoti apie jų psichinės sveikatos ir gerovės svarbą.

O3: Skaitmeninė mokinio gerovės laboratorija, kuri sukurs virtualią iššūkiais grįstą mokymosi aplinką, skirtą stiprinti ir palaikyti mokinių gerovės įgūdžius bendradarbiaujant.

O4: Skaitmeninės mokinio gerovės laboratorijos naudojimo vadovas, suteikiantis profesijos mokytojams galimybes pritaikant ir naudojant šio projekto rezultatus.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2020-11-01- 2022-10-31

Išsamiau čia: STAYWELL


Įgyvendinamas #ErasmusPlius KA2 strateginių partnerysčių projektas „Developing VET Teaching Skills – Leading the Success of Tomorrow’s Students“ WEDEVET. Nr. 2019-1-LT01-KA202-060685.

Projektu siekiama, pasinaudojant imitacinių bendrovių koncepcijos teikiamais privalumais, sukurti gaires profesinio mokymo mokytojui, kaip dirbti ir prisiimti atsakomybę ne tik kaip mokytojui, bet kaip lyderiui ar vadybininkui dirbančiam su jaunais žmonėmis. Tai padės ugdyti pagrindinius mokytojų įgūdžius. Šiuo projektu siekiama prisidėti prie plačiai paplitusios problemos, susijusios su profesinio mokymo mokytojams tobulėti skirtos medžiagos trūkumo, sprendimo.

Projekte bus kuriamas intelektinis produktas – „Profesijos mokytojo įgūdžių aplankas“.

Tai gairės profesinio mokymo mokytojams kaip tobulėti ir įgyti naujų komandos formavimo, vadovavimo ir įtakos pateikimo įgūdžių, kuriuos vėliau jie galės perteikti savo mokiniams. Projekto metu taip pat bus parengta medžiaga valdymo įgūdžių tobulinimui, kurių taip trūksta daugumai mokytojų.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2019-12-01- 2021-02-28

Išsamiau čia: WEDEVET


Vykdomas #ErasmusPlius KA2 stateginių partnerysčių projektas Inclusion of Innovative Work-Based-Learning and Business Partnerships in HEI Curricula Development“ (HEIPNET) Nr. 2019-1-LT01-KA203-060514.

Projekto tikslas: ugdyti studentų kompetencijas ir įsidarbinimo įgūdžius pritaikant imitacinių įmonių mokymosi darbo aplinkoje metodiką prie aukštųjų mokyklų studijų programų bei stiprinant ryšius su verslo įmonėmis.

Projekto trukmė: 2019-11-01 – 2021-12-31

Išsamiau čia: Projektas HEIPNET“